3D vizualizace nemovitostí

3D vizualizace představují vedle homestagingu další způsob, jak kupujícím ukázat skrytý potenciál nemovitostí, a tak zvýšit jejich atraktivitu při prodeji.

  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace After
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po

3D vizualizace má smysl tam, kde není možné provést homestaging. Například:

  • Když je nemovitost před rekonstrukcí či se právě rekonstruuje.
  • Když v ní žijí lidé a je v ní hodně nepřehledného nábytku nebo nepořádek.
  • Když je nemovitost ve výstavbě.
  • V případech, kdy prodávající preferuje vizualizaci před homestagingem.

3D vizualizace může mít formu fotodokumentace i videodokumentace a dokáže:

1. Zvýšit atraktivitu celé nemovitosti v inzerci

Je to podobné jako u homestagingu. Cílem je zatraktivnit nemovitost v očích potenciálních zájemců a tím zvýšit ohlas na inzerci.

2. Ukázat skrytý potenciál na prohlídce

Vizualizace pomáhá i na samotných prohlídkách. Pokud potenciální kupci přijdou do zanedbané nemovitosti, kde je nepořádek, je před rekonstrukcí či je v ní hodně nábytku a haraburdí, mohou být nepěkným stavem odrazeni od koupě. Mají problém si představit její potenciál, a z tohoto důvodu o ni ztrácí zájem. Zbytečně. Vizualizace pomáhá lidem na prohlídkách tak, že mohou porovnat realitu s prezentovanou vizualizací na obrázcích. Prezentovaný budoucí potenciál nemovitosti jim tak lépe a snadněji pomáhá zorientovat se a tedy učinit kupní rozhodnutí.

Prodávající tak mohou lépe a snadněji prodat.

I když možná patříte k lidem, kteří mají dar vidět očím skryté potenciály, ne každý má to štěstí. Přečtěte si článek o Afantazii a jak dokáže zkazit prodej nemovitostí.

Co není cílem vizualizace

Cílem určitě není vyvolávat mylné představy o prodávané nemovitosti či poskytovat nereálné, zavádějící informace o jejím potenciálu s cílem výhodněji prodat. Např. tím, že 3D designér do malého pokoje narve velkou manželskou postel, která se tam ve skutečnosti nemůže vejít atd. Proto vždy vizualizace vychází ze skutečných rozměrů a i vizualizovaný interiér musí do těchto rozměrů koncepčně zapadat. Samozřejmě může docházet k určitým nepřesnostem, s nimi je vždy třeba trochu počítat.

Smyslem vizualizace určitě není vyvolávat představu, že nemovitost je přesně ve stavu, jak vypadá na vizualizaci. Vizualizace jsou stále dokonalejší a pro lidské oko je čím dál tím složitější je rozpoznat od skutečnosti. Makléř by proto měl zájemce vždy informovat o reálném stavu nemovitosti a sdělit jim, že v inzerci jsou použity vizualizace.

Některé realitní servery zakazují inzerentům vkládat texty do obrázků, proto makléři mohou maximálně umístit upozornění na vizualizace v textu, čehož si lidé často nevšimnou. To může vést ke zbytečným nedorozuměním, a proto naši makléři před prohlídkou zájemce o použitých vizualizacích informují.

Pokud si nejste jisti, jestli má vizualizace u vaší nemovitosti smysl, kontaktujte naše makléře. Jejich seznam najdete na stránce Realitní makléři.

Hledáme další dodavatele pro tvorbu 3D vizualizací. Máte-li zájem o spolupráci, volejte tel. 603 426 237.

Chci vědět, jak mi můžete pomoci s prodejem nemovitosti

Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA od Google s ochranou soukromí a podmínkami používání.

Petr Podlešák
Autor článku: Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa

Mohlo by vás také zajímat