Aranžování nemovitostí, tzv. Home staging, může prodávajícím prodat jejich nemovitost rychle a za vyšší cenu.

Prodat dobře svojí nemovitost chce přirozeně každý prodávající. A v posledních letech tomu nahrávají i vysoké ceny bytů a domů a také značná poptávka po bydlení. Kupující se sice často rozhodují podle kritéria ceny a lokality, ale významnou roli hrají také emoce. Emoce z fotek nemovitosti k úspěšnému prodeji napomáhá také. Právě kvalitní fotoprezentace  a hezký interiér motivuje kupující, aby zvedli telefon a domluvili si prohlídku.
Je to obdobné, jako když si člověk vybírá jakýkoliv jiný produkt – restauraci, jídlo, auto, dovolenou. Vždy je prvotním impulzem hezká fotoprezentace. A stejně tak to funguje i v realitách. Dobře naaranžovaný interiér a fotografie od profesionála vyvolávají touhu se na nemovitost podívat.“   

Cílem aranžování nemovitosti však není vytvoření iluze, že je nemovitost na fotkách hezčí než ve skutečnosti. To by přineslo kupujícím zklamání a prodávajícím neuskutečněný obchod. Proto je dobré úpravy interiéru z focení zachovat i při prohlídkách nemovitostí s klienty.

A nemusí jít nutně o složité změny. Aranžování nemovitosti pro prodej, u nás čím dál častěji označovanou anglickým výrazem Home staging, se dá zvládnout i jednoduše. 

V případě prodeje nemovitosti bez vybaveného interiéru je možné využít taktéž služby Home stagingu a pronajmout si na dobu nezbytně nutnou jednoduchý, ale funkci plnící nábytek a dekorace, které se opět nafotí. Zapůjčený nábytek v předmětné nemovitosti zůstává i po dobu prohlídek s klienty. Kupující si tak udělá lepší představu o jednotlivých funkčních zónách bytu a lépe se rozhoduje, zda mu půdorys nemovitosti vyhovuje.

Realitní makléř by měl prodávajícímu při obhlídce bytu nebo domu před spuštěním prodeje popsat všechny možnosti, jak vhodně připravit nemovitost k prodeji a dát doporučení na úpravu interiéru, aniž by bylo třeba zvát tzv. home stagera, tedy profesionálního aranžéra. Někdy stačí například jen uklidit, schovat přebytečné věci, lehce přeskládat některé prvky v domácnosti, posekat trávu na zahradě, vymalovat interiér neutrální barvou, roztáhnout závěsy nebo rozsvítit lampičky pro vytvoření příjemné atmosféry. Na samotných prohlídkách se zájemci pak navíc i vyvětrat.

Profesionální fotografie a aranžování nemovitostí nabízíme jako standard našich služebChcete vědět, co všechno se dá podniknout, aby se vaše nemovitost prodala výhodněji? Kontaktujte nás.

 

Chci se dozvědět více informací,
jak mi můžete pomoci
prodat nemovitost výhodněji.

 

Mohlo by vás také zajímat...

Co by měl kvalitní prodejní plán nemovitosti obsahovat? Co by měl kvalitní plán prodeje nemovitosti obsahovat? Kvalitní plán stanovuje jasný postup a systém při nabízení nemovitosti. Díky kvalitnímu plánu může makléř oslovit více zájemců o koupi a dosáhnout tak pro prodávajícího lepších podmínek při prod...
Je při prodeji lepší ústní nebo písemná zprostředkovatelská smlouva s realitkou? Je při prodeji nemovitosti lepší ústní nebo písemná zprostředkovatelská smlouva s realitkou? Někteří prodávající nechtějí uzavřít s realitní kanceláří písemnou zprostředkovatelskou smlouvu o prodeji a preferují ústní ujednání ve stylu "mou nemovitos...
Máme skákací hrad pro děti. Zapůjčíme ho na vaši akci zdarma Máme skákací hrad pro děti. Zapůjčíme ho na vaši akci zdarma. Tak nám konečně dorazil. Už se nemůžeme dočkat až ho na nějaké akci pro děti nafoukneme. Ještě je složený v bedně, tak prozatím přikládám jen fotku z továrny. Doufám, že ji brzo vyměním z...
Vnitřní vs. venkovní žaluzie: Které vybrat? Vnitřní vs. venkovní žaluzie: Které vybrat? Vedete dilema, jestli zvolit vnitřní, nebo venkovní žaluzie? Pojďme se jim společně podívat na zoubek a zjistit, která varianta je pro váš byt či dům ta pravá. Každá má totiž své plusy i mínusy. Desítky...