Máte na nemovitosti prodejní plachtu?

Proč je prodejní plachta tak důležitá?

Prodejní plachta je další způsob, který je dobré při prodeji nemovitosti využít. Plachtu je dobré umístit na nemovitost i v případě, že se nachází v klidné ulici s malým pohybem lidí. Jak jsem již zmínil dříve “lidé často hledají nemovitost v okolí, kde žijí – efekt zakořenění”. A nikdy nevíte, jestli v okolí nemáte koupěchtivé sousedy či někoho koupěchtivého neznají. Díky prodejním plachtám prodáváme cca 8% nemovitostí. V této statistice jsou sice i prodeje uskutečněné ze synergie s ostatními plachtami. Tj. že na plachtu umístěnou na jedné nemovitosti prodáme druhou nemovitost a na plachtu umístěnou na druhé prodáme třetí atd. Je to taková naše plachtová inzertní síť. U lidí, kteří si nemovitost prodávají sami, je úspěšnost prodejních plachet sice nižší, ale i tak patří mezi důležité prodejní kanály, na které byste neměli zapomenout.

Chyba č. 5. Majitelé neoslovují zájemce o koupi ze sousedství

Plachtu můžete koupit i za méně než 500,- Kč. Umístěte ji mimo dosah lidí z ulice, aby vám ji neponičili, ale zase ne příliš vysoko, aby si ji lidé všimli a také byli schopni přečíst. Někdy je vhodnější místo plachty použít tzv. “V” nápis, který vyčnívá do ulice, a lidé si ho snadněji všimnou. Na plachtu stačí umístit pouze nápis “NA PRODEJ” a vaše telefonní číslo. Více údajů je spíše na škodu, pak totiž plachta ztrácí přehlednost.

Článek připravil: Petr Podlešák