Bannerová kampaň může usnadnit prodej vaší nemovitosti. Kdy má smysl?

Banner s nemovitostí

Marketing a prodej nemovitostí je čím dál tím složitější a sofistikovanější. Možná si říkáte, že prodat nemovitost na současném trní není složité. Máte pravdu, není. Prodat nemovitost zvládnou podprůměrní makléři i majitelé sami, a to i přesto, že nikdy předtím sami nemovitosti neprodávali.

Doba čtení: 3 minuty

Je tu však jeden zásadní rozdíl. A ten spočívá v tom nemovitost „prodat“ nebo „prodat ji za nejvyšší možnou cenu“. Prodat za průměrnou cenou nevyžaduje žádné speciální dovednosti. Dobří makléři však umí prodávat za ceny o desítky až stovky tisíc vyšší, než makléři průměrní nebo sami majitelé. Rozhodují jejich obchodní dovednosti, kvalitní marketing, přístup k datům a schopnost s daty správně pracovat a pochopitelně také jejich pracovitost. Rozdíly v práci makléřů a realitek jsou obrovské a stejně tak i rozdíly v dosažených prodejních cenách.

Rádi bychom vám postupně ukázali, co pro prodej nemovitostí děláme jinak než většina realitních makléřů. Dnešní článek je o bannerových kampaních, které můžeme udělat i pro vás, pokud budete chtít, jako standardní součást našich realitních služeb.

Bannerová kampaň s nabídkou vaší nemovitosti, která prodává

Vytvořit bannerovou kampaň s nabídkou nemovitosti není složité, ale vytvořit bannerovou kampaň, která prodává, je mnohem těžší. Úspěšné kampaně vyžadují dlouhodobou analýzu obrovského množství dat, systematické a dlouhodobé testování, hluboké znalosti online marketingu (např. remarketingu, cross-sellingu, detailní analýzu klíčových slov, analýzy vyhledávání atd.), které umožní identifikovat potenciální kupce na internetu a přesně na ně zacílit nabídky vhodných nemovitostí, které odpovídají jejich preferencím. V Alfě děláme bannerové kampaně s nabídkou nemovitostí třetím rokem a za úspěchem kampaní stojí obrovská práce našeho IT a marketingového týmu. Identifikace potenciálních kupců je vždy anonymní v souladu se zásadami ochrany osobních údajů, tj. pouze na základě cookies. Úspěch kampaně stojí a padá s množstvím dat, která můžeme vyhodnocovat. Díky reklamním systémům jako je např. Google Ads, Sklik.cz, Adroll.com, PerfectAudience.com, Facebook a díky analýze návštěvnosti webových stránek dokážeme potenciální kupce identifikovat a zacílit na ně nabídku s vhodnou nemovitostí s čím dál větší přesností. Tím roste efektivita kampaní, které pro naše prodávající klienty můžeme vytvářet. A právě v datové síle RE/MAX vidím obrovskou konkurenční výhodu při prodeji nemovitostí. Bez RE/MAXu bychom totiž neměli tolik potřebná data a nebyli bychom schopni dělat online kampaně tak efektivně. Úspěch realitních kanceláří při prodeji nemovitostí bude čím dál tím více záviset na jejich schopnostech zpracovávat data a umět s nimi efektivně pracovat. Silné kanceláře mají v tomto ohledu nezanedbatelnou konkurenční výhodu.

Jak vypadají příklady bannerových kampaní, které pro vás můžeme udělat?

Bannerová kampaň může usnadnit prodej vaší nemovitosti. Kdy má smysl?
Banner s nemovitostí

Chcete také úspěšně prodat svou nemovitost?

Začněte tím, že si přečtete článek Jak prodat nemovitost. Nebo využijte našich služeb. Pro prodej vaší nemovitosti uděláme mnohem více, než si dokážete představit. 

Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA od Google s ochranou soukromí a podmínkami používání.