Home staging – aranžování nemovitosti na prodej

Home staging – aranžování nemovitosti na prodej2018-10-09T20:58:02+00:00
Předprodejní příprava nemovitosti neboli Home staging či aranžování dokáže zvýšit atraktivitu nemovitosti v očích potenciálních kupců. Takové byty se prodávají za vyšší ceny, než ty, které připravené nejsou.

Správně provedený Home staging a s ním spojená fotodokumentace či videodokumentace dokáže:

  • Zvýšit atraktivitu celé nemovitosti či konkrétního prodávaného bytu v inzerátech, tím zaujmout zraky většího počtu potenciálních kupců a zvýšit ohlas z inzerce.
  • Vytvořit dobrý dojem z nemovitosti při fyzické prohlídce s klienty a ukázat její skutečný potenciál, který si mnoho lidí bez vizuální představivosti nedokáže vykreslit.

Naši realitní makléři, mimo jiné právě i díky předprodejní přípravě, dokážou nemovitosti prodávat za vyšší ceny, než nemovitosti bez přípravy. Získáte tím tedy vy i my.

Předprodejní přípravu zajišťují naši realitní makléři ve spolupráci s profesionální aranžérkou.

Jak vypadá nemovitost připravená na prodej?

Podívejte se na několik případů, jak taková předprodejní příprava vypadá:

 
PicMonkey-Collage-04

 Lucemburska-Bedroom-Collage2

 Lucemburska-Bedroom-Collage1

 PicMonkey-Collage-05

PicMonkey-Collage-03

 

Nezařízené místnosti mají tu nevýhodu, že zájemci o koupi, kteří nemají vizuální představivost, si nedokážou v hlavě vykreslit, jak budou místnosti vypadat zařízené a jaký nábytek se do nich vejde. Nezařízené nemovitosti je tak mohou odradit, takže ani nezavolají na inzerát, aby zjistili více informací či si sjednali prohlídku. Majitelé tak zbytečně přichází o potenciální klienty. Home staging, tedy zdaleka není jen pouhý úklid a  uspořádání stávajících věcí. Aranžéři jsou vybaveni dekoracemi, ale dokáží do prodávaného bytu dodat a správně umístit i části vybavení.

PicMonkey-Collage-06

 PicMonkey-Collage-07

PicMonkey-Collage-09

 

PicMonkey-Collage-10

I pořádek v policích dokáže udělat své …

together-black

Naší inspirací je zahraničí

V realitní branži v ČR je předprodejní příprava nemovitosti (Home staging) stále ještě v plenkách a klienti ho zatím nevyužívají tak, jako v zahraničí. Tam si realitní makléři daleko více uvědomují, jak jim může správná péče o prostor pomoci při prezentaci a následném prodeji nemovitosti. My si sílu Home stagingu uvědomujeme a tak ho našim klientům nabízíme. Zejména u dražších nemovitostí vám Home staging velmi zajímavě zvýší výnos z prodávané nemovitosti.

Jak je to s předprodejní přípravou jinde?

V jiných odvětvích je příprava produktů na prodej naprosto běžná. Velmi rychle to pochopili například prodejci ojetých automobilů, kteří vám připraví a navoní ojeté auto na prodej často tak, že máte dojem, že kupujete auto nové. Běžné je to již dávno v obchodech, ale restauracích či kavárnách. Dobře upravená výloha obchodu či vstup do restaurace, vhodná hudba a vůně vycházející z interiéru dokáže zákazníky vtáhnout do obchodu někdy až magickou silou. Je jen otázkou času, kdy si výhody Home stagingu začnou uvědomovat samotní realitní makléři a začnou tyto služby klientům standardně nabízet. Naši realitní makléři to již pochopili, a proto jsou pro své klienty schopni zajistit lepší podmínky při prodeji a získávají tak větší konkurenční výhodu. 

Autor článku: Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa
www.petrpodlesak.cz