Předprodejní příprava nemovitosti neboli homestaging dokáže zvýšit atraktivitu nemovitosti v očích potenciálních kupců a takové nemovitosti se prodávají za vyšší ceny, než nemovitosti, které připravené nejsou.

Správně provedený homestaging a s ním spojená fotodokumentace či videodokumentace dokáže:

  • zvýšit atraktivitu nemovitosti v inzerátech, tím zaujmout zraky většího počtu potenciálních kupců a zvýšit ohlas z inzerce
  • vytvořit dobrý dojem z nemovitosti při fyzické prohlídce s klienty a ukázat její skutečný potenciál, který si mnoho lidí bez vizuální představivosti nedokáže vykreslit.

Naši makléři, mimo jiné právě i díky předprodejní přípravě, dokážou nemovitosti prodávat za vyšší ceny, než nemovitosti bez přípravy.

Předprodejní přípravu zajišťují naši makléři ve spolupráci s profesionální aranžérkou.

728x90 2016

Jak může vypadat vaše nemovitost, pokud ji připravíme na prodej?

Podívejte se na několik případů, jak taková předprodejní příprava vypadá:

 
PicMonkey-Collage-04

 Lucemburska-Bedroom-Collage2

 Lucemburska-Bedroom-Collage1

 PicMonkey-Collage-05

PicMonkey-Collage-03

 

 Nezařízené místnosti mají tu nevýhodu, že zájemci o koupi, kteří nemají vizuální představivost si nedokážou v hlavě vykreslit, jak budou místnosti vypadat zařízené a jaký nábytek se do nich vejde. Nezařízené nemovitosti je tak mohou odradit, takže ani nezavolají na inzerát, aby zjistili více informací či si sjednali prohlídku. Majitelé tak zbytečně přichází o potenciální klienty.

PicMonkey-Collage-06

 PicMonkey-Collage-07

PicMonkey-Collage-09

 

PicMonkey-Collage-10

I pořádek v policích dokáže udělat své…

together-black

V realitní branži v ČR je předprodejní příprava nemovitosti (homestaging) stále ještě v plenkách a klienti ho zatím ještě nevyužívají tak, jako v zahraničí, protože si neuvědomují, jak jim v prodeji nemovitosti může pomoci. Bohužel si to neuvědomují ani mnozí realitní makléři, a tak ho ani svým klientům nenabízejí. Zejména u dražších nemovitostí však dokáže homestaging prodávajícím majitelům velmi zajímavě zvýšit výnos z prodávané nemovitosti.

V jiných odvětvích je příprava produktů na prodej naprosto běžná. Velmi rychle to pochopili například prodejci ojetých automobilů, kteří vám připraví a navoní ojeté auto na prodej často tak, že máte dojem, že kupujete auto nové. Běžné je to již dávno v obchodech, ale restauracích či kavárnách. Dobře upravená výloha obchodu či vstup do restaurace, vhodná hudba a vůně vycházející z interiéru dokáže zákazníky vtáhnout do obchodu někdy až magickou silou. Je jen otázkou času, kdy si výhody homestagingu začnou uvědomovat samotní realitní makléři a začnou tyto služby klientům standardně nabízet. Někteří makléři to již pochopili, a proto jsou pro své klienty schopni zajistit lepší podmínky při prodeji a získávají tak větší konkurenční výhodu. 

Autor článku: Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa
www.petrpodlesak.cz

Předprodejní příprava nemovitosti – homestaging
4.4 (87.5%) 8 hodnocení