Realitní portál

Náš realitní portál umístěný na www.remaxalfa.cz vám bude nabízet další možnosti, jak prezentovat vaše nemovitosti. Na portále nabízíme i další nemovitosti realitních makléřů RE/MAX, kteří zaškrtli v MAXISu export na stránky ostatních makléřů RE/MAX, tzn. makléři, kteří jsou spolupráci vítají.

Jakmile se všichni seznámíte s pravidly fungování našeho portálu, začneme do jeho propagace investovat hodně peněz. Rád bych postupně, jak se nám portál bude dařit etablovat a vám nabízet hypotéky a nemovitosti ostatních makléřů, investoval 50.000 až 100.000,- Kč /měsíčně pro ČR. Reklama bude přesně cílená na lidi hledající nemovitost, tzn. také efektivní. Jsem přesvědčen, že se to projeví v nárůstů vašich obchodů, nejen prodejů, ale i náborů nemovitostí. Všechny kampaně budou spojeny s budováním brandu Alfa značky.

U vámi zalistovaných nemovitostí jsou vaše kontaktní údaje, tj. váš mobilní telefon a odpovědi z odpovědních formulářů směřují na váš RE/MAX email.

U nemovitostí ostatních makléřů RE/MAX je uvedeno telefonní číslo: +420 737 265 555. Tento mobilní telefon (Samsung S4) je umístěn na klientském centru pro makléře, kteří zde mají službu. Stejně tak dotazy z odpovědních formulářů směřují na email umístěný v tomto telefonu (konkrétně email [email protected]). Při doručení emailu vyskočí na displeji telefonu informace o přijatém emailu. V rámci služby na klientském centru budeme mít možnost relativně snadno udělat byznys ve spolupráci.

Výhody, které pro vás plynou z nabízení nemovitostí ostatních makléřů RE/MAX

Máte-li službu na klientském centru:

  • Můžete rychle vydělat peníze tím, že doporučíte zájemce o koupi realitním makléřům, kteří zakázku zalistovali. Za doporučení kupce si účtujte částky od 10 – do 40 %. U levných nemovitostí s cenou pod 1 milion, kde je i nízká provize nebo u velmi aktraktivních nemovitostí, kde se objeví více zájemců žádejte za doporučení reference 10 % a tak podobně. S vyšší cenou žádejte vyšší podíl. Pamatujte, z obchodu by všichni zúčastnění měli mít prospěch (vy, makléř nabídky, kupec i prodávající). Budete-li žádat 40 % u bytu za 800.000,- kde má makléř 50.000,- Kč provizi, pak se může stát, že upřednostní jiného zájemce. Cit pro obchod je při jednání klíčový. Pokud narazíte na makléře, který bojkotuje spolupráci, tak to prověříme a nabídky problematických makléřů na našich stránkách zakážeme. K blokování makléře však potřebuji váš důkaz. Doporučuji, abyste si nainstalovali do telefonu program pro nahrávání hovoru, např. Automatic call recorder (nahrávání hovoru pro vaši osobní potřebu je legální). Podezření na nespolupráci se mnou řešte, co nejdříve.
  • Můžete získat provizi za doporučení hypotéky. Pamatujte, i kdyby si klient nemovitost nekoupil a vybral si úplně jinou nemovitost a makléř Gepardu mu do 6 měsíců od vašeho doporučení zajistil financování jiné nemovitosti, stejně tak vám vzniká nárok na provizi. Více o tom, jak nabízet hypotéky se dozvíte na www.remaxalfa.cz/hypoteky
  • Můžete nabrat nemovitost. Pamatujte, že mnoho lidí, kteří nemovitost chtějí koupit, ji chtějí financovat prodejem jiné nemovitosti (tzv. řetězení). Jednou z možností, jak nemovitost získat, je VŽDY se dotazovat na způsob financování. Uděláte-li při prvním telefonátu dobrý dojem, snadněji budete schopni sjednat náborovou schůzku.
  • Získáte poptávku. Pokud klient nemovitost nekoupí, můžete mu nabídnout další nemovitosti z naší nabídky.

Jak budeme financovat propagaci portálu?

Propagaci realitního portálu budeme financovat především z doporučování hypoték a prodeje nemovitostí ostatních makléřů RE/MAX. Vy ze všech obchodů dostanete podíl dle smlouvy o spolupráci. Investice do propagace portálu se financují z firemního podílu na obchodech. Pro vás může být doporučování hypoték a nabízení nemovitostí ostatních makléřů velmi slušný byznys.

Telefonické skripty, jak nabízet nemovitosti ostatních makléřů RE/MAX
Makléř: “Václav Vopička, RE/MAX Alfa dobrý den”
Klient: “Novák, dobrý den, rád bych se dozvěděl více informací k bytu, který nabízíte v Bohnicích.”
Makléř: “Mohu vás poprosit o číslo zakázky?”
Klient: “N01181”
Makléř: “To je byt 2+1 v Bohnicích. Jaké další informace by vás zajímali?”
Klient vám může pokládat otázky. Odpovědi najděte u detailu zakázky v MAXISu, eventuálně využijte znalostí lokality.
Klient: Nebudete-li schopni zodpovědět klientovi dotazy, řekněte klientovi např. “Pane Nováku, tuto nemovitost nabízí můj kolega, a tato informace tu není uvedena. Informaci zjistím a ozvu se vám zpět. Máte ještě další otázky?”
Makléř: Chcete-li celý obchod rovnou přehrát na makléře nabídky můžete říct “Pane Nováku, bude vás kontaktovat makléř, který má nemovitost v nabídce”. V takovémto případě, vždy dohlédněte na to, aby se makléř nabídky ozval. Pamatujte, že s některými makléři se spolupracuje výborně a s některými ne vždy hladce. Problematickou spolupráci mi vždy hlaste. Budeme ji reportovat manažerům realitní kanceláře či centrále a nemovitosti problematických makléřů nebudeme na našem serveru nabízet.
Klient: Nemám další otázky. Ozvěte se mi zpět. Děkuji

Služby na klientském centru

Je nezbytně nutné, aby makléř, který má službu na klientském centru, byl po celou dobu své služby na klientském centru přítomen. Makléř, který se nemůže dostavit na klientské centrum (např. nemoc, úraz) je povinen za sebe sehnat náhradu.

Situace, kdy zvoní na klientském centru telefony (a oni zvonit budou, až rozjedeme kampaň) a nikdo není přítomen je naprosto neakceptovatelná. Takové jednání budeme považovat za hrubé porušení smlouvy o spolupráci.

Kteří makléři mají povinnost mít služby na klientském centru?

Všichni makléři v mentoringu a makléři v modelu 50 % nebo 60 %.

Ze služeb z klientského centra se makléři mohou vyvázat přestupem do modelu 80 % nebo produkcí v průměru min. 100.000,- Kč /měsíčně a výše, anebo v odůvodněných případech, které je však třeba probrat se mnou. Pro začínající makléře budou služby na klientském centru větší příležitostí, jak snadněji rozběhnout byznys. Proto věřím, že jakmile se náš portál etabluje a bude z něho téct byznys, bude o služby pračka. Služby na klientském centru si můžete zapsat v Google kalendáři níže. Přístup do kalendáře vám sdělí Ivana Kališová.