3D vizualizace nemovitostí

3D vizualizace představují vedle homestagingu další způsob, jak kupujícím ukázat skrytý potenciál nemovitostí, a tak zvýšit jejich atraktivitu při prodeji.

  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace After
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po

3D vizualizace má smysl tam, kde není možné provést homestaging. Například:

  • když se nemovitost před rokonstrukcí či se právě rekonstruuje.
  • když v ní lidé a je v ní hodně nepřehledného nábytku eventuálně nepořádek.
  • když je nemovitost ve výstavbě.
  • nebo v případech, kdy prodávající preferuje vizualizaci před homestagingem.

3D vizualizace může mít formu fotodokumentace i videodokumentace a dokáže:

1. Zvýšit atraktivitu celé nemovitosti v inzerci

Je to podobné, jako u homestagingu. Cílem je zatraktivnit nemovitost v očích potenciálních zájemců a tím zvýšit ohlas z inzerce.

2. Ukázat skrytý potenciál na prohlídce

Vizualizace pomáhá i na samotných prohlídkách. Pokud potenciální kupci přijdou do zanedbané nemovitosti, kde je nepořádek, je před rekonstrukcí či je v ní hodně nábytku, haraburdí, někteří lidé jsou nepěkným stavem odrazeni od koupě. Mají problém si představit její potenciál, a z tohoto důvodu o ni ztrácí zájem. Zbytečně. Vizualizace pomáhá lidem na prohlídkách tak, že mohou porovnat realitu s prezentovanou vizualizací na obrázcích. Prezentovaný budoucí potenciál nemovitosti jim tak lépe a snadněji pomáhá se zorientovat a tedy učinit kupní rozhodnutí.

Prodávající tak mohou lépe a snadněji prodat.

I když možná patříte k lidem, kteří mají dar vidět očím skryté potenciály, ne každý má to štěstí. Přečtěte si článek o Afantasii, a jak dokáže zkazit prodej nemovitostí.

Zde je několik příkladů, jak vizualizace od nás vypadají.

Fotovizualizace

Video vizualizace bytového projektu ve výstavbě.

Vizualizace nabízíme všude tam, kde není možné provést homestaging.

Co není cílem vizualizace

Cílem určitě není vyvolávat mylné představy o prodávané nemovitosti či poskytovat nereálné, zavádějící informace o jejím potenciálu s cílem výhodněji prodat. Např. tím, že 3D designér do malého pokoje narve velkou manželskou postel, která se tam ve skutečnosti nemůže vejít atd. Proto vždy vizualizace vychází ze skutečných rozměrů a i vizualizovaný interiér musí do těchto rozměrů koncepčně zapadat. Samozřejmě může docházet k určitým nepřesnostem, s nimi je vždy třeba trochu počítat.

Smyslem vizualizace určitě není vyvolávat představu, že nemovitost je přesně ve stavu, jak je zřejmé z vizualizace. Vizualizace jsou stále dokonalejší, že je pro lidské oko čím dál tím složitější je rozpoznat od skutečnosti. Makléř by proto měl vždy zájemce informovat o reálném stavu nemovitosti a sdělit jim, že v inzerci jsou použity vizualizace.

Některé realitní servery zakazují inzerentům vkládat texty do obrázků, proto makléři mohou max. umístit upozornění na vizualizace v textu, čehož si lidé často nevšimnou. To může vést ke zbytečným nedorozuměním, a proto naši makléři před prohlídkou zájemce o použitých vizualizacích informují.

Pokud si nejste jisti, jestli má vizualizace u vaší nemovitosti smysl, kontaktujte naše makléře. Jejich seznam najdete na stránce Realitní makléři.

Hledáme další dodavatele pro tvorbu 3D vizualizí. Máte-li zájem o spolupráci volejte tel. 603 426 237

Chci vědět, jak mi můžete pomoci s prodejem nemovitosti

Zadané údaje zpracováme dle těchto podmínek.
Petr Podlešák

Autor článku: Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa

Mohlo by vás také zajímat