Vytvoříme virtuální prohlídku s nabídkou vaší nemovitosti

Jak virtuální prohlídka usnadní prodej vaší nemovitosti, a kdy má vůbec smysl?

Virtuální prohlídku nemá smysl připravovat na každou nemovitost. V některých případech je však neocenitelná.

Kdy má virtuální prohlídka smysl?

  1. Představte si, že v bytě či rodinném domě, který chcete prodat, bydlíte. Prohlídky s potenciálními kupci jsou vždy zásahem do vašeho soukromí a pro některé majitele je takový zásah do soukromí krajně nepříjemný. Prodej nemovitosti není otázka týdne, někdy prodej trvá i několik měsíců, vaši nemovitost mohou navštívit i desítky zájemců a váš domov se stává veřejným prostranstvím. Virtuální prohlídka poskytne potenciálním zájemcům o koupi dobrý přehled o vaši nemovitosti, tím pomůže snížit počet prohlídek a tedy výrazně snížit zásah do vašeho soukromí.
  2. Je vaše nemovitost velká a atypická? V takových případech je pro mnoho zájemců těžké si ji představit, a to i přesto, že váš realitní makléř udělá kvalitní fotodokumentaci včetně přehledných půdorysů. Virtuální prohlídka sníží počet neúspěšných prohlídek a pomůže kupcům v rozhodování. Šetří tak čas prodávajícího (pokud, na prohlídkách chce být), kupujícího i realitního makléře.

Kdy virtuální prohlídka smysl příliš nemá?

U malých bytů nebo bytů, které si případní kupci dokážou snadno představit. Máte klasický byt 3+1 v panelovém domě na sídlišti, kterých je po městě tisíce? Takové byty si dokážou kupci snadno představit, nejen z fotografií a půdorysů, ale i tím, že dost pravděpodobně v nějakém srovnatelném již byli. Virtuální prohlídka v takových případech nedává smysl.

Jak virtuální prohlídky propagujeme

Virtuální prohlídky propagujeme na internetu na stránkách www.re-max.cz a dalších realitních portálech, které tuto službu nabízejí, na Facebooku a prostřednictvím bannerových kampaní s cílením na lidi, kteří vyhledávají podobné nemovitosti na internetu.

Virtuální prohlídku nabízíme prodávajícím, jako standardní součást našich realitních služeb u všech nemovitostí, které jsou pro virtuální prohlídku vhodné, především větší, reprezentativní a atypické nemovitosti. Máte zájem svou nemovitost úspěšně prodat a chcete také udělat virtuální prohlídku?  

 

Chcete také úspěšně prodat svou nemovitost?

Připravíme virtuální prohlídku vaší nemovitosti a pro její prodej
uděláme mnohem více, než si dokážete představit
.

 

 

Mohlo by vás také zajímat...

Prodáváte si nemovitost sami bez realitky? Provedeme analýzu vaší inzerce a doporučíme vhodný prodejní postup. Úvodní konzultace nyní jen za 290,- Kč... Prodáváte nemovitost poprvé a sami bez realitky? Velmi pravděpodobně se dopouštíte chyb. Některé vás mohou stát tisíce korun, ty nejzávažnější až statisíce. My vás na chyby upozorníme a doporučíme vhodný postup. Provedeme analýzu vaší inzerce a do...
Nemusíte-li prodávat nemovitost, tak ji neprodávejte. Nemovitost neprodávejte, pokud nemusíte. Spousta realitních makléřů říká majitelům nemovitostí "Ceny nemovitostí jsou nejvyšší v historii, prodávejte". Tito makléři to s vámi nemyslí dobře, jde jim jen o to, aby udělali obchod a zinkasovali provizi....
Jaký je rozdíl mezi tržní cenou a obvyklou tržní cenou nemovitosti. Tržní cena a obvyklá tržní cena nemovitosti. Jaký je v tom rozdíl? Rozdíl mezi tržní cenou nemovitosti a obvyklou tržní cenou může být velmi výrazný, někdy i stovky tisíc korun. V čem je tedy rozdíl?  Co je to tržní cena Je jakákoli cena, za kte...
Co to je cena zvlášťní obliby a jak s ní pracovat při prodeji nemovitosti Co to je cena zvlášťní obliby a jak s ní pracovat při prodeji nemovitosti. Prodat nemovitost není těžké, ale prodat ji za nejvyšší možnou cenu, jak si přejí všichni prodávající, vyžaduje celou řadu aktivit. Jak toho dosáhnout? Jedním z mnoha fakt...