
Realitní kanceláře, které lidé sami vyhledávají, mají lepší šance prodat vaši nemovitost. RE/MAX je nejhledanější realitní kanceláří v Čechách.
Realitní kanceláře, které lidé sami vyhledávají, mají lepší šance prodat vaši nemovitost. Připravili jsme proto statistiku nejvíce vyhledávaných realitních kanceláří v Praze.
A jaké myslíte, že jsou nejvíce zadávaná klíčová slova realitních kanceláří?
Zdroj dat: Google adwords ze dne 1.12. 2014, údaje za posledních 12 měsíců, oblast Praha, všechny jazyky.
Pro zvětšení klikněte na obrázek.
Kompletní tabulku sledovaných klíčových slov v Excelu si můžete stáhnout zde.
Analyzovali jsme variace názvů nejznámějších pražských realitních kanceláří, které lidé zadávají do vyhledávače na Googlu. Máte-li dojem, že jsme na některá klíčová slova zapomněli, napište mi na petr.podlesak@re-max.cz.
Kanceláře, které klienti častěji vyhledávají, mají lepší možnosti prodeje vaší nemovitosti.
10 nejvyhledávanějších realitních kanceláří v Praze
Následující tabulka vyjadřuje průměrné měsíční výsledky nejvyhledávanějších realitních kanceláří na Googlu v Praze (součet podobných klíčových slov pro jednotlivé RK).
RE/MAX | 8140 |
MM Reality | 4920 |
Maxima Reality | 2490 |
Svoboda & Williams | 2470 |
Century 21 | 2240 |
Dům Realit | 2080 |
RK Sting | 1950 |
Chirš | 1580 |
Home sweet home | 1000 |
NEXT Reality | 880 |
Neriskujte prodej své nemovitosti a svěřte ho realitním makléřům, kteří pracují v nejvyhledávanější realitní společnosti v Praze.
Seznam makléřů RE/MAX Alfa najdete na www.remaxalfa.cz/realitni-makleri.
V rámci zajištění maximální objektivity jsme zařadili více možných variant klíčových slov pro vyhledávání realitních kanceláří, o kterých jsme se domnívali, že je lidé do Googlu zadávají (např. Dům realit, dum realit, dumrealit a důmrealit) Součet všech klíčových slov dává celkový výsledek hledání jednotlivých realitních kanceláří.
Určitá statistická chyba může být u následujících společností.
- NEXT Reality – Slovo NEXT používají další značky, např. výrobce bezpečnostních dveří. A protože samotné slovo NEXT je příliš obecné (jedná se o často používané anglické slovo, jež v překladu znamená „další“), tak jsme ho do seznamu klíčových slov nezařadili.
- Remax – Tuto obchodní značku používá i výrobce obkladů a dlažeb. RE/MAX používá při propagaci spíše samotný výraz Remax, proto jsme ho do seznamu klíčových slov zařadili, i když určitá část lidí může vyhledávat výrobce obkladů.
- M&M – Tuto značku používá rovněž společnost Mars pro své M&M bonbóny. Realitní kancelář při propagaci uvádí spíše celé spojení M&M Reality, proto jsme samotný výraz M&M vyřadili ze sledovaných klíčových slov.
V uvedených případech může, proto dojít ke zkreslení výsledků, které je třeba brát v potaz. Tabulka však poskytuje alespoň orientační informace o vyhledávání jednotlivých realitních kanceláří.

Autor článku: Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa
www.petrpodlesak.cz