Bannerová kampaň může usnadnit prodej vaší nemovitosti. Kdy má smysl?

Banner s nemovitostí

Marketing a prodej nemovitostí je čím dál tím složitější a sofistikovanější. Možná si říkáte, že prodat nemovitost na současném trní není složité. Máte pravdu, není. Prodat nemovitost zvládnou i podprůměrní makléři i majitelé sami, a to i přesto, že nikdy předtím sami nemovitosti neprodávali. Je tu však jeden zásadní rozdíl. A ten spočívá v tom nemovitost "prodat" nebo "prodat ji za nejvyšší možnou cenu". Prodat za průměrnou cenou nevyžaduje žádné speciální dovednosti. Dobří makléři však umí prodávat za ceny o...

Špatná propagace patří k nejčastějším chybám při prodeji nemovitosti svépomocí

Chybná propagace

Chcete-li prodat nemovitost za co nejvyšší cenu, což je zájem všech majitelů, je důležité, aby se o vaší nemovitosti dozvědělo, co nejvíce zájemců a aby je vaše nabídka zaujala. A tady nastávají první a nejzávažnější problémy majitelů samoprodejců. Vyfotí si svoji nemovitost na mobil s podprůměrným fotoaparátem, mnohdy ji přitom ani pořádně neuklidí, nenasvítí, natož, aby ji naaranžovali či opravili nedostatky, v rychlosti sepíšou inzerát a ten umístí na jeden inzertní portál např. na Bezrealitky.cz a čekají na reakce.

Nespolupracuje váš makléř při prodeji nemovitosti s ostatními makléři? Dejte mu padáka!

Máte padáka

Takový makléř vás svým postojem poškozuje. Makléři, kteří na prodeji nemovitosti spolupracují, často prodávají za vyšší ceny a přitom rychleji. Není vůbec žádnou výjimkou, že dosahují o 5 i 10 % vyšší prodejní ceny a prodej se zkracuje někdy i na polovinu. Makléři, kteří odmítají spolupracovat s ostatními, jsou srovnatelných či lepších výsledků schopných dosáhnout velmi zřídka a majitelé, kteří si prodávají nemovitost sami, skoro nikdy.

RE/MAX vyhlášen nejlepší realitní franšízou

Časopis Franchise Times Top 200 vyhlásil společnost RE/MAX International nejlepší franšízovou společností v oblasti realit. RE/MAX International se celkově umístil na dvanáctém místě, daleko před svou konkurencí. Například Century 21 obsadila čtyřicátou šestou pozici. RE/MAX International díky svým výborným výsledkům dosáhl nejvyšších příček a umístil se tak v blízkosti největších franšízových společností, jako jsou McDonalds nebo Marriott Hotels.