Inzeráty s cenou bez provize RK jsou nelegální
Stále se mezi makléři objevuje jeden nešvar. A to inzerce nemovitostí bez provize RK.. Takové jednání je nelegální a makléři za to hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Stále se mezi makléři objevuje jeden nešvar. A to inzerce nemovitostí bez provize RK.. Takové jednání je nelegální a makléři za to hrozí pokuta od České obchodní inspekce.
Realitní kanceláře, které lidé vyhledávají, mají větší šance prodat vaši nemovitost.
Když prodej nemovitosti nejde, zkontrolujte tyto 4 věci.
Prodávající se často při prodeji nemovitostí dopouštějí chyb, které je stojí spoustu peněz. Jaké to jsou? Čeho se vyvarovat?
Někteří prodávající upřednostňují prodej přes více realitních kanceláří. To má své výhody, ale i rizika. Jaké to jsou?
První dojem je při prodeji rodinného domu důležitý stejně jako správně zvolená strategie. Když si zákazníka nezískáte na první dobrou, může vám utéct. Vy pak budete muset zlevnit ze svých požadavků, nejčastěji snížit cenu. Proto kromě vhodné prodejní strategie nepodceňujte prezentaci v inzerátu ani při osobních prohlídkách.
Prodej nemovitosti formou soutěže patří k nevýhodnějším způsobům prodeje současnosti. Jak to funguje?
Lidé se často mylně domnívají, že dražba nemovitosti a aukce je totéž. Princip je sice podobný, ale z právního a obchodního hlediska je rozdíl zásadní.
Nemovitost si můžete prodat sami na vlastní pěst a přitom velmi snadno. Má to však tři podstatné vady na kráse.
Jak funguje, když realitní makléři nabízí prodávajícím prodej nemovitosti bez provize. Výhody a nevýhody pro prodávajícího.
Podívejte se, jak vypadá příprava nemovitostí na prodej (tzv. homestaging) v praxi od našich makléřů.
Prodej nemovitosti obsahuje mnoho dílčích úkolů. V našem kompletním prodejním průvodci vám ukážeme, na co vše je potřeba se při prodeji zaměřit a jakých chyb se vyvarovat.
Kolem exkluzivní (výhradní) zprostředkovatelské smlouvy panují mnohé nejasnosti a nesmyslná tvrzení. Jaké jsou její výhody a nevýhody z pohledu prodávajícího a kupujícího.
MLS je nenahraditelným prodejním nástrojem. Jak vám pomůže výhodněji a rychleji prodat nemovitosti. Kdy ho oceníte.
Lidé si často nedokážou představit, jak by nemovitost mohla vypadat po rekonstrukci. A tak ztrácí zájem o její nákup jenom proto, že nemají dostatek fantazie. 3D vizualizace pomáhá lidem objevovat potenciál nemovitosti, a tak ji rychleji a lépe prodat.
Je obálková metoda vhodná i pro prodej vaší nemovitosti? Jak funguje a co byste při prodeji nemovitosti měli vědět.
Co je to Afantasia. Proč byste se o ni měli při prodeji nemovitosti zajímat? Jak konkrétně umí prodej zkazit a jak na ni vyzrát? To se dočtete v dnešním článku.
Prodávající si občas myslí, že když pověří prodejem nemovitosti více makléřů, rychleji a lépe prodají. To je omyl a snadná cesta k problémům.
Krok po kroku vám ukážeme, jak probíhá prodej a spolupráce s našimi realitními makléři.
Prodat dobře svoji nemovitost chce přirozeně každý prodávající. Kupující se sice často rozhodují podle kritéria ceny a lokality, ale významnou roli při nákupu hrají emoce. Kvalitní fotky a hezky naaranžovaný interiér ukazuje nemovitost v nejlepším světle. A to pomáhá nemovitost lépe prodat.
Zeptali jsme se našich klientů, co si o práci našich realitních makléřů myslí. Následující klienti souhlasili, že se vyjádří před kamerou. Podívejte se na jejich vyjádření.
Marketing a prodej nemovitostí je čím dál tím složitější a sofistikovanější. Možná si říkáte, že prodat nemovitost na současném trní není složité. Máte pravdu, není. Prodat nemovitost zvládnou i podprůměrní makléři i majitelé sami, a to i přesto, že nikdy předtím sami nemovitosti neprodávali. Je tu však jeden zásadní rozdíl. A ten spočívá v tom nemovitost "prodat" nebo "prodat ji za nejvyšší možnou cenu". Prodat za průměrnou cenou nevyžaduje žádné speciální dovednosti. Dobří makléři však umí prodávat za ceny o...
Čím více lidí oslovíte, tím lépe vaši nemovitost prodáte. Většina lidí prodávajících bez realitky osloví max. 10-20 % kupujících, než kvalitní realitka. Výsledkem je, že prodají nevýhodně.
Čím více potenciálních kupců oslovíte, tím vyšší bude pravděpodobnost, že nemovitost prodáte rychleji a za vyšší cenu.
Takový makléř vás svým postojem poškozuje. Makléři, kteří na prodeji nemovitosti spolupracují, často prodávají za vyšší ceny a přitom rychleji. Není vůbec žádnou výjimkou, že dosahují o 5 i 10 % vyšší prodejní ceny a prodej se zkracuje někdy i na polovinu. Makléři, kteří odmítají spolupracovat s ostatními, jsou srovnatelných či lepších výsledků schopných dosáhnout velmi zřídka a majitelé, kteří si prodávají nemovitost sami, skoro nikdy.
Kvalita makléře a aktivity, které pro prodej nemovitosti dělá, mají výrazný vliv na rychlost prodeje a dosaženou cenu.
Fotky a videa jsou klíčovým prvkem prezentace nemovitostí na internetu. Pokud má realitní makléř špatné prezentace, buďte opatrní a prověřte si ho.
Myslíte si, že všichni makléři mají při prodeji vaší nemovitosti stejné možnosti? Omyl. V práci realitních makléřů je obrovský rozdíl.