Jak homestaging pomůže při prodeji nemovitosti. Srovnání před a po

Homestaging - Dina Marečková

Prodat dobře svoji nemovitost chce přirozeně každý prodávající. Kupující se sice často rozhodují podle kritéria ceny a lokality, ale významnou roli při nákupu hrají emoce.  Profi fotky a hezky naaranžovaný interiér ukazuje nemovitost v nejlepším světle. Fotky sice nemovitost sami o sobě neprodají, vyvolávají však touhu se na nemovitost podívat. Hezky naaranžovaný interiér pak ukazuje její potenciál. To vše pomáhá nemovitost prodat za výhodnějších podmínek.

Jaký je rozdíl mezi realitní aukcí a dražbou

Aukce nemovitosti nebo dražba?

Lidé se často mylně domnívají, že dražba nemovitosti a aukce je totéž. Princip je sice podobný, ale z právního a obchodního hlediska je rozdíl zásadní. Aukce patří k nejvýhodnějším způsobům prodeje nemovitosti, na rozdíl od dražby, která má zpravidla jiný cíl a jako způsob prodeje není ve většině případů vhodná.

Bannerová kampaň může usnadnit prodej vaší nemovitosti. Kdy má smysl?

Banner s nemovitostí

Marketing a prodej nemovitostí je čím dál tím složitější a sofistikovanější. Možná si říkáte, že prodat nemovitost na současném trní není složité. Máte pravdu, není. Prodat nemovitost zvládnou i podprůměrní makléři i majitelé sami, a to i přesto, že nikdy předtím sami nemovitosti neprodávali. Je tu však jeden zásadní rozdíl. A ten spočívá v tom nemovitost "prodat" nebo "prodat ji za nejvyšší možnou cenu". Prodat za průměrnou cenou nevyžaduje žádné speciální dovednosti. Dobří makléři však umí prodávat za ceny o...

Špatná propagace, nejčastější chyba při prodeji nemovitosti bez realitky

Byt na prodej

Čím více lidí oslovíte, tím lépe vaši nemovitost prodáte. Většina lidí prodávajících bez realitky osloví max. 10 % kupujících, než kvalitní realitka. Výsledkem je, že prodají nevýhodně.

Nespolupracuje váš makléř při prodeji nemovitosti s ostatními makléři? Dejte mu padáka!

Máte padáka

Takový makléř vás svým postojem poškozuje. Makléři, kteří na prodeji nemovitosti spolupracují, často prodávají za vyšší ceny a přitom rychleji. Není vůbec žádnou výjimkou, že dosahují o 5 i 10 % vyšší prodejní ceny a prodej se zkracuje někdy i na polovinu. Makléři, kteří odmítají spolupracovat s ostatními, jsou srovnatelných či lepších výsledků schopných dosáhnout velmi zřídka a majitelé, kteří si prodávají nemovitost sami, skoro nikdy.