Jak prodat byt – kompletní průvodce prodejem

Jak prodat byt

Prodej bytu se může zdát snadný. Obsahuje ale mnoho úkonů, které je dobré znát, jinak se můžete dostat do problémů. Zbytečně. V našem prodejním průvodci vám ukážu, na co se při prodeji zaměřit a jakých chyb se vyvarovat.

Jak si vybrat realitního makléře pro prodej nemovitosti?

realitní makléři REMAX Alfa

Dobrý realitní makléř vám může při prodeji nemovitosti vydělat spoustu peněz, špatný makléř vás o ně může připravit. A těch špatných je bohužel mnohem víc. Vybrat si kvalitního makléře, který vám poskytne perfektní služby při prodeji nemovitosti, nemusí být vůbec jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Někteří makléři vám naslibují hory doly, jen aby získali zakázku, ale pak skutek utek. Jak si vybrat kvalitního realitního makléře a nenaletět.

Kouzlo osobních prohlídek: 8 tipů, jak ukázat rodinný dům

Obývací pokoj

První dojem je při prodeji rodinného domu důležitý stejně jako správně zvolená strategie. Když si zákazníka nezískáte na první dobrou, může vám utéct. Vy pak budete muset zlevnit ze svých požadavků, nejčastěji snížit cenu. Proto kromě vhodné prodejní strategie nepodceňujte prezentaci v inzerátu ani při osobních prohlídkách.

Jak homestaging pomůže při prodeji nemovitosti. Srovnání před a po

Homestaging - Dina Marečková

Prodat dobře svoji nemovitost chce přirozeně každý prodávající. Kupující se sice často rozhodují podle kritéria ceny a lokality, ale významnou roli při nákupu hrají emoce.  Kvalitní fotky a hezky naaranžovaný interiér ukazuje nemovitost v nejlepším světle. A to pomáhá nemovitost lépe prodat.

Co by měl kvalitní plán prodeje nemovitosti obsahovat?

Prodejní plán

Kvalitní plán stanovuje jasný postup a systém při nabízení nemovitosti. Díky kvalitnímu plánu může makléř oslovit více zájemců o koupi a dosáhnout tak pro prodávajícího lepších podmínek při prodeji. Kvalitní prodejní plán je proto pro úspěšný prodej nemovitosti nezbytný. Přesto ho většina realitních makléřů vůbec nemá a jejich prodejní aktivity jsou chaotické. 

Bannerová kampaň může usnadnit prodej vaší nemovitosti. Kdy má smysl?

Banner s nemovitostí

Marketing a prodej nemovitostí je čím dál tím složitější a sofistikovanější. Možná si říkáte, že prodat nemovitost na současném trní není složité. Máte pravdu, není. Prodat nemovitost zvládnou i podprůměrní makléři i majitelé sami, a to i přesto, že nikdy předtím sami nemovitosti neprodávali. Je tu však jeden zásadní rozdíl. A ten spočívá v tom nemovitost "prodat" nebo "prodat ji za nejvyšší možnou cenu". Prodat za průměrnou cenou nevyžaduje žádné speciální dovednosti. Dobří makléři však umí prodávat za ceny o...