Proč je aukce nemovitosti lepší strategie, než začít na nejvyšší ceně a tu postupně snižovat?

Prodej nemovitosti

Prodávající si někdy myslí, že nejlepší prodejní strategií je nastavit cenu co nejvýš a pokud nikdo nekoupí, pak budou cenu postupně snižovat. To se může někdy vymstít. Aukce nemovitosti je lepší řešení.

Jak homestaging pomůže při prodeji nemovitosti. Srovnání před a po.

Homestaging - Dina Marečková

Prodat dobře svoji nemovitost chce přirozeně každý prodávající. Kupující se sice často rozhodují podle kritéria ceny a lokality, ale významnou roli při nákupu hrají emoce.  Profi fotky a hezky naaranžovaný interiér ukazuje nemovitost v nejlepším světle. Fotky sice nemovitost sami o sobě neprodají, vyvolávají však touhu se na nemovitost podívat. Hezky naaranžovaný interiér pak ukazuje její potenciál. To vše pomáhá nemovitost prodat za výhodnějších podmínek.

Jak si vybrat realitního makléře pro prodej nemovitosti?

Dobrý realitní makléř vám může při prodeji nemovitosti vydělat spoustu peněz, špatný makléř vás o ně může připravit. A těch špatných je bohužel většina. Vybrat si kvalitního realitního makléře, který vám poskytne perfektní služby při prodeji nemovitosti, nemusí být vůbec jednoduché. Někteří makléři vám naslibují hory doly, jen aby získali zakázku, ale pak skutek utek. Připravil jsem průvodce, jak si vybrat kvalitního realitního makléře.

Bannerová kampaň může usnadnit prodej vaší nemovitosti. Kdy má smysl?

Banner s nemovitostí

Marketing a prodej nemovitostí je čím dál tím složitější a sofistikovanější. Možná si říkáte, že prodat nemovitost na současném trní není složité. Máte pravdu, není. Prodat nemovitost zvládnou i podprůměrní makléři i majitelé sami, a to i přesto, že nikdy předtím sami nemovitosti neprodávali. Je tu však jeden zásadní rozdíl. A ten spočívá v tom nemovitost "prodat" nebo "prodat ji za nejvyšší možnou cenu". Prodat za průměrnou cenou nevyžaduje žádné speciální dovednosti. Dobří makléři však umí prodávat za ceny o...