Příprava nemovitosti na prodej. Co byste o tom měli vědět?

homestaging

Když prodáváte byt nebo dům, je příprava nemovitosti na prodej pro úspěšný prodej zásadní.

V čím lepším světle vaši nemovitost ukážete, tím lépe ji prodáte.

To často prodávající nedoceňují. Myslí si, že předprodejní příprava je zbytečnost. Nemovitost se dá samozřejmě prodat i bez ní. Jediný rozdíl je, že ji pravděpodobně budete prodávat déle a neprodáte ji tak dobře. Nic víc, nic míň. Její příprava, pokud je provedena správně, se vám ve většině případů vyplatí.

Afantasia

Mnozí zájemci o koupi mají problém s vizuální představivostí a nedokážou si představit potenciál nemovitosti, který není ihned zřejmý. Platí to zejména, pokud je nemovitost prázdná nebo naopak přeplněná nábytkem a spoustou věcí. Běžné je to u nemovitostí před rekonstrukcí nebo ve výstavbě. Porucha vizuální představivosti se jmenuje Afantasia a věnuji se v ní podrobně v článku Afantasia. Jak umí zkazit prodej nemovitosti. https://www.remaxalfa.cz/afantasia-jak-umi-zkazit-prodej-nemovitosti/embed/#?secret=gsYK37ongU  

Je to stejné, jako když jdete do jakéhokoli obchodu. Lidé chodí do obchodů, které hezky vypadají, je v nich sympatický a ochotný personál, hraje příjemná hudba a příjemně to tam voní. V obchodech instinktivně sahají po hezkých obalech s poutavými obrázky a údernými popisy.

Např. autobazary již dávno pochopili, že když auto vyčistí, naleští, navoní, tak se prodá mnohem dřív a za vyšší cenu, než když to neudělají. U nemovitostí to platí úplně stejně.

Předprodejní příprava je marketing a dobrý marketing prodává.

Možná patříte k těm, co namítnou, že je marketing neovlivňuje. Dobrý marketing ovlivňuje každého z nás, i když si to vědomě neuvědomujete, ovlivňuje vás na podvědomé úrovni.

Při nákupu rozhodují emoce, u nemovitostí nevyjímaje. Běžně se stává, že se zájemci do vašeho bytu zamilují a pak se snaží hledat racionální argumenty, proč si váš byt koupit.

A pokud chcete svou nemovitost úspěšně prodat, měli byste umět pracovat s emocemi.

Abychom pomohli zájemcům o koupi ukázat potenciál nemovitostí, i ten, který je očím skrytý, snažíme se nemovitost představit v co nejlepším světle. A proto děláme homestaging, 3D vizualizace nebo virtuální prohlídky.

Získejte zdarma odhad ceny nemovitosti

Zadejte kontakt, zavoláme vám, zeptáme se vás na pár otázek k nemovitosti a řekneme vám její rámcovou cenu.

Profesionální fotoprezentace a homestaging

Homestaging je předprodejní příprava (aranžování) nemovitosti na prodej. Je to aranžmá nemovitosti, které pomáhá ukázat nemovitost zájemcům v tom nejlepším světle.

O provedeném homestagingu je důležité provést fotodokumentaci od profesionálního fotografa, a tu použít při propagaci. Tím se efekt homestagingu a profi prezentace násobí, což pomáhá nemovitost lépe prodat.

  • Before-Homestaging od Ing. Diny Marečkové
    After-Homestaging od Ing. Diny Marečkové
    Před Homestaging od Ing. Diny Marečkové Po
  • Before-Homestaging od Ing. Diny Marečkové
    After-Homestaging od Ing. Diny Marečkové
    Před Homestaging od Ing. Diny Marečkové Po

3D vizualizace

3D vizualizace ocení zejména početná skupina zájemců, kteří mají nižší schopnosti vizuální představivosti. Vizualizace je velkou výhodu u nemovitostí před rekonstrukcí, prázdných, ve výstavbě nebo těch, ve kterých žije hodně lidí a jsou tedy plné nábytku nebo třeba jen nemovitosti, ve kterých je pěkný nepořádek.

  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace After
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po
  • Before-3D vizualizace
    After-3D vizualizace
    Před 3D vizualizace Po

Pět kritických chyb při prodeji nemovitosti

Získejte seznam kritických chyb, které vás mohou připravit o čas a peníze. A rady, jak se jich vyvarovat.

Virtuální prohlídky

Virtuální prohlídky jsou vhodné zejména u složitých či členitých bytů a domů a usnadňují zájemcům rozhodování na dálku.

Video prezentace

Video prezentace jsou obrovskou výhodou, pokud chcete propagovat nemovitost na Facebooku nebo Youtube. Můžete tak s přijatelným rozpočtem na inzerci oslovit hodně lidí.

Získejte odhad prodejní ceny

Zvažujete prodej? Začněte tím, že od nás získáte odhad prodejní ceny nemovitosti.

Zadané údaje zpracováme dle těchto podmínek.
Petr Podlešák

Autor článku: Petr Podlešák, manažer RE/MAX Alfa