Kdy má smysl udělat bannerovou kampaň s nabídkou nemovitosti?

Vytvoříme bannerovou kampaň s nabídkou vaší nemovitosti a zacílíme ji na potenciální kupce. S námi prodáte výhodněji.

Marketing a prodej nemovitostí je čím dál tím složitější a sofistikovanější. Možná si říkáte, že prodat nemovitost na současném trní není složité. Máte pravdu, není. Prodat nemovitost zvládnou i podprůměrní makléři i majitelé sami, a to i přesto, že nikdy předtím sami nemovitosti neprodávali. Je tu však jeden zásadní rozdíl. A ten spočívá v tom nemovitost “prodat” nebo “prodat ji za nejvyšší možnou cenu“. Prodat za průměrnou cenou nevyžaduje žádné speciální dovednosti. Dobří makléři však umí prodávat za ceny o desítky až stovky tisíc vyšší, než makléři průměrní nebo sami majitelé. Rozhodují jejich obchodní dovednosti, kvalitní marketing, přístup k datům a schopnost s daty správně pracovat a pochopitelně také jejich pracovitost. Rozdíly v práci makléřů a realitek jsou dramatické a stejně tak i rozdíly v dosažených prodejních cenách.

Rádi bychom vám postupně ukázali, co pro prodej nemovitostí děláme jinak a více, než většina makléřů. Dnešní článek je o bannerových kampaních, které můžeme udělat i pro vás, pokud budete chtít, jako standardní součást našich realitních služeb.

příklad bannerové kampaně

Bannerová kampaň s nabídkou vaší nemovitosti, která prodává

Vytvořit bannerovou kampaň s nabídkou nemovitosti, není složité, ale vytvořit bannerovou kampaň, která prodává, je mnohem těžší. Úspěšné kampaně vyžadují dlouhodobou analýzu obrovského množství dat, systematické a dlouhodobé testování, hluboké znalosti online marketingu (např. remarketingu, cross-sellingu, detailní analýzu klíčových slov, analýzy vyhledávání atd.), které umožní identifikovat potenciální kupce na internetu a přesně na ně zacílit nabídky vhodných nemovitostí, které odpovídají jejich preferencím. V Alfě děláme bannerové kampaně s nabídkou nemovitostí třetím rokem a za úspěchem kampaní stojí obrovská práce našeho IT a marketingového týmu. Identifikace potenciálních kupců je vždy anonymní v souladu se zásadami ochrany osobních údajů, tj. pouze na základě tzv. cookies. Úspěch kampaně stojí a padá s množstvím dat, která můžeme vyhodnocovat. Díky reklamním systémům jako je např. Google Adwords, Sklik.cz, Adroll.com, PerfectAudience.com, Facebook, analýze návštěvnosti webových stránek, dokážeme potenciální kupce identifikovat a zacílit na ně nabídku s vhodnou nemovitostí s čím dál větší přesností. Tím roste efektivita kampaní, kterou pro naše prodávající klienty můžeme vytvářet. A právě v datové síle RE/MAX vidím obrovskou konkurenční výhodu při prodeji nemovitostí. Bez RE/MAXu bychom totiž neměli tolik potřebná data a nebyli bychom schopni dělat online kampaně tak efektivně. Úspěch realitních kanceláří při prodeji nemovitostí bude čím dál tím více záviset, na jejich schopnostech zpracovávat data a umět s nimi efektivně pracovat. Silné kanceláře mají v tomto ohledu nezanedbatelnou konkurenční výhodu.

Jak vypadají příklady bannerových kampaní, které pro vás můžeme udělat?

 

Příklady dalších formátů bannerových kampaní si můžete prohlédnout zde>>

 

Chcete také úspěšně prodat svou nemovitost?

Pro prodej vaší nemovitosti uděláme mnohem více, než si dokážete představit.