Oslovíme výrazně větší počet kupců, než dokážou majitelé při prodeji svépomocí

prodeje podle prodejních kanálů

Čím více potenciálních kupců oslovíte, tím vyšší bude pravděpodobnost, že nemovitost prodáte rychleji a za vyšší cenu.

Doba čtení: 3 minuty

S nabídkou vaší nemovitosti oslovíme nesrovnatelně více potenciálních kupců, než dokážete sami či s pomocí malé realitní kanceláře. A díky tomu vám i po odečtení naší provize zbude více peněz, než kdybyste si prodávali svou nemovitost svépomocí. Mimochodem, o prodeji svépomocí jsme pro vás připravili kompletního průvodce Jak prodat nemovitost.

Jak je možné, že dokážeme oslovit výrazně větší počet zájemců o koupi, než sami majitelé nemovitostí?

1. Marketing, který prodává

Investujeme velké prostředky do propagace vlastních portálů a nemovitostí, které máme v nabídce. Cca 26 % nemovitostí prodají makléři RE/MAX přes stránky www.remax-czech.cz a www.remaxalfa.cz. Nespolupracovat s námi znamená přicházet o cca 1/4 všech potenciálních kupců. Můžete si dovolit je ignorovat?

2. Sbíráme informace o poptávkách z celého trhu a pracujeme na prodeji vaší nemovitosti jako tým

Přes 1000 realitních makléřů RE/MAX v ČR sbírá každý den informace o poptávkách po nemovitostech. Disponujeme obrovským poptávkovým tržištěm. Možná už kupce na vaši nemovitosti máme v databázi. Statisticky prodáme 25 % nemovitostí z databáze v rámci spolupráce mezi makléři RE/MAX. Můžete si dovolit ignorovat další 1/4 všech potenciálních kupců?

3. Zaměřujeme se i na národnostní menšiny a cizince

V České republice má cca 25 % nemovitostí zahraničního vlastníka. V Praze si troufáme říct, že i více. Je tak možné, že zrovna vaši nemovitost může koupit cizinec a nabídnout vám vyšší cenu než tuzemec. Mezi nejvýznamnější kupce ze zahraničí patří Slováci, Němci, Rusové, Ukrajinci, Kazaši, Italové, Izraelci, Britové a Američané. Roste počet Vietnamských vlastníků, Korejců a Číňanů. Cizinci kupují byty v panelových domech i luxusní rezidence. Dokážete je oslovit a komunikovat s nimi a nakonec jim svou nemovitost výhodně prodat? Pokud ne, připravujete se o 25 % potenciálních klientů. Můžete si dovolit je ignorovat? 

4. Pracujeme i s lidmi, kteří nemovitosti aktivně nehledají

I kdybyste byli schopni oslovit všechny výše jmenované zájemce o koupi, což je pro individuálního člověka nemožné, jste schopni oslovit kupce, kteří nemovitost vlastně aktivně nehledají? Možná vám to přijde zvláštní, jak můžeme prodat nemovitost někomu, kdo ji nehledá, ale je to jednoduché. Jsou lidé, kteří nemovitost aktivně nehledají, dokud se nestane něco, co je cvrnkne do nosu jak tři oříšky Popelku. A to může být zrovna cílená nabídka nemovitosti sousedům, kteří se rozhodnou spontánně koupit byt nebo dům v sousedství, kterou jim zašleme například formou dopisní kampaně, letáků či pozvánky na den otevřených dveří bytu v sousedním domě. Takto se lidé často rozhodnou pořídit si nemovitost na investici. Někdy takto rodiče koupí byt pro své děti anebo naopak děti byt pro své stárnoucí rodiče. Někdy dají rodinní příslušníci echo dalším členům rodiny, že se v sousedství prodává byt, i když nikdo nic aktivně nehledá. Občas koupí byt lidé žijící v sousední ulici v nájmu, kteří o nákupu neuvažují, ale vhodnou pobídkou k nezávazné prohlídce bytu formou dne otevřených dveří se dokážou zmobilizovat k nákupní akci. Tito lidé často potřebují jen vnější impuls např. v podobě rozhovoru s hypotečním makléřem, že na hypotéku mají, aby se rozhodli koupit. Přitom lidé, kteří kupují nemovitost v sousedství jsou často schopni nemovitost koupit za vyšší cenu, protože si řeknou „Kdo ví, kdy se zase bude nabízet nemovitost takhle blízko našeho bytu?“ Tito kupci sice představují cca jen 5 – 8 % kupujících, ale někdy nabízí tu nejvyšší kupní cenu a proto se s nimi vyplatí pracovat. Jste schopni správně oslovit a pracovat s lidmi v okolí?

Chci vědět, co můžete udělat pro prodej mé nemovitosti.

Kontaktujte nás na tel. +420 737 265 555 nebo prostřednictvím následujícího formuláře. 

Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.

Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA od Google s ochranou soukromí a podmínkami používání.

Petr Podlešák
Petr Podlešák

Článek připravil Petr Podlešák. manažer společnosti