Prodejní plán

Čím více lidí se o prodeji vaší nemovitosti dozví, tím vyšší cenu při prodeji dosáhnete.
Díky našemu 40-ti bodovému prodejnímu plánu oslovíme výrazně větší počet potenciálních kupců, než mnoho našich konkurentů. Nejčastěji jsme schopni vaši nemovitost prodat v průměru o 2 až 8 % vyšší cenu, než pokud byste si ji prodávali sami.

40 bodový plán prodeje nemovitosti

  1. Prezentace nemovitosti na portálu www.remaxalfa.cz
  2. Prezentace nemovitosti na portálu www.re-max.cz
  3. Prezentace nemovitosti na portálu www.global.remax.com (překlad do angličtiny je řešen individuálně)
  4. Prezentace nemovitosti na portálu www.reality.idnes.cz
  5. Prezentace nemovitosti na portálu www.realitymix.cz
  6. Prezentace nemovitosti na portálu www.sreality.cz
    7 Prezentace nemovitostí na portálu www.arkcr.cz (web Asociace realitních kanceláří ČR)
  7. Prezentace nemovitosti na portálu www.remax4you.cz
  8. Prezentace nemovitosti na portálu www.reality.cz
  9. Prezentace nemovitosti na portálu www.prazskereality.cz
  10. Prezentace nemovitosti na portálu www.realitnieso.cz
  11. Prezentace nemovitosti na portálu www.realitypro.eu
  12. Prezentace nemovitosti na portálu www.viareality.cz
  13. Příprava prezentace a její umístění na sociálních sítích Facebook, Google+ a Youtube
  14. Profesionální fotodokumentace nemovitosti od fotografa a zhotovení půdorysu
  15. Virtuální prohlídka (individuálně)
  16. Předprodejní příprava nemovitosti na prodej
  17. Brožura k nemovitosti, leták
  18. Plachta nebo V-tabule na nemovitosti s nápisem „na prodej“
  19. Cílené oslovování s nabídkou nemovitosti sousedům a lidem v okolí
  20. Sdílení nemovitosti mezi všemi makléři RE/MAX v České republice v rámci MLS
  21. Uspořádání dne otevřených dveří v nemovitosti a umístění poutače na ulici u domu.
  22. Umístění pozvánky na den otevřených dveří na internetu (realitní portály a sociální sítě)
  23. Pozvánka na den otevřených dveří adresovaná sousedům a lidem bydlícím v okolí.
  24. Pozvánka na den otevřených dveří emailem všem realitním makléřům působící v okolí (individuálně)
  25. Aktivní vyhledávání potenciálních kupců (inzerované poptávky a v terénu)
  26. Aktivní telefonování realitním makléřům, kteří nabízejí srovnatelné nemovitosti v okolí a zaangažování je podílem na provizi.
  27. Sdílení nabídky mezi makléři na Facebooku ve skupině „Exkluzivní nabídka nemovitostí a „Realitní makléři v Praze a okolí“
  28. Udržování kontaktu s lidmi, kteří nemovitost již viděli, ale nejsou rozhodnuti.
  29. Investiční semináře zaměřené na nákup nemovitosti (individuálně podle typu nemovitosti)
  30. Nabídka přes referenční sítě z databáze (projektanti, architekti, developeři, investoři, právníci)
  31. Prezentace nemovitostí na stránkách realitních makléřů sítě RE/MAX www.paveldvorakalfa.cz
  32. Prezentace nemovitostí na stránkách realitních makléřů sítě RE/MAX www.frantisekbabcicky.cz
  33. Prezentace nemovitostí na stránkách realitních makléřů sítě RE/MAX www.marekeckhaus.cz
  34. Prezentace nemovitostí na stránkách realitních makléřů sítě RE/MAX www.hanareality.cz
  35. Prezentace nemovitostí na stránkách realitních makléřů sítě RE/MAX www.janzachystal.cz
  36. Prezentace nemovitostí na stránkách realitních makléřů sítě RE/MAX www.brezinareality.cz
  37. Prezentace nemovitostí na stránkách realitních makléřů sítě RE/MAX www.jakubzizka.cz
  38. Prezentace nemovitostí na stránkách realitních makléřů sítě RE/MAX www.miladavedrova.cz
  39. Dynamický remarketing – inzerce nemovitosti formou online bannerové prezentace. Nabídka se zobrazuje lidem, kteří na internetu vyhledávají podobné nemovitosti a dynamicky se mění podle jejich vyhledávacích kritérií.

Akční body prodejního plánu se mohou lišit v závislosti na typu nemovitosti, lokalitě a výši provize.

Pro více informací kontaktujte svého osobního realitního makléře RE/MAX Alfa.